Listing 1 - 9 of 9 |
Sort by
|
Choose an application
Dit boek vertrekt vanuit de overtuiging dat godsdienstmoeheid en desinteresse het gevolg zijn van het opsluiten van het religieuze in het verleden en van de weigering de mens als partner te laten deelnemen aan het religieuze gebeuren. Daarom moet de christelijke godsdienst zijn fundamentele gerichtheid naar de toekomst herontdekken en de exclusieve normatieve waarde van het verleden onder kritiek plaatsen. Het christelijk geloof heeft nood aan een visioen en een droom. In de hoofdstukken van dit boek worden centrale thema's van het christelijk geloof in het perspectief geplaatst van een normativiteit van de toekomst: Bijbels fundamentalisme, de nieuwe mogelijkheden van de Bijbel in het digitale medium, de persoon van Jezus in historisch perspectief, de woorden van de johanneïsche Jezus, de vraag van het lijden van Jezus en van de mens in het algemeen, sociale rechtvaardigheid en in het bijzonder de vraag van het menselijk bezit, de ecologie en de rol van de vrouw.
Christian religion --- Spirituality --- Christianity --- Mysticism --- Church and the world --- Theology, Doctrinal --- C1 --- christendom --- Christendom --- Godsdienst --- godsdienst --- theologie --- 112070.jpg --- Christendom en maatschappij --- bijbel --- Jezus --- rechtvaardigheid --- zingeving --- 230 --- Academic collection --- #GGSB: Christendom --- #GGSB: Dogmatiek --- #gsdb1 --- 239*01 --- 230.3 --- Christianity and the world --- Church and society --- Society and the church --- World and the church --- Worldliness (Theology) --- Mission of the church --- Christianity and international relations --- 239*01 Toekomst van het christendom --- Toekomst van het christendom --- Kerken en religie --- Christendom en cultuur & maatschappij --- Geloofsleven --- Sociologie --- Ethiek --- Kunst --- Symboliek --- Sport --- Duurzaamheid --- Filosofie --- Psychologie --- Autisme --- Cultuur --- Kind --- Samenleving --- Technologie --- Wetenschap --- Historische kritiek --- Man --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Voeding --- Maatschappij --- Verpleegkunde --- Drank --- Gezondheid --- Volwassene --- Geschiedenis --- Voorlichting --- Dogmatiek
Choose an application
Computer assisted instruction --- Mass communications --- Didactics of religion --- Godsdienstige opvoeding --- Catechese --- Media --- Televisie --- Internet --- Muziek --- Video --- Audiovisuele media --- Websites --- Mass media --- Mass media in religion --- 433.2 ) Morele en religieuze opvoeding --- mediacultuur en godsdienstige vorming --- media in het godsdienstonderwijs --- 456.8 --- Cyberspace --- Didactiek --- Godsdienst --- Kerk --- Mediacultuur --- Popmuziek --- Theologie --- 244.5 --- Godsdienst; s.o --- Computeronderwijs: godsdienst --- godsdienst en media --- Kerk: media --- 230.3 --- catechese --- christendom --- godsdienst --- internet --- maatschappij --- media --- onderwijs --- Academic collection --- #gsdb6 --- 251*23 --- 371.694 --- 372.82 --- 251*23 Verkondiging en moderne media: radio; TV; pers --- Verkondiging en moderne media: radio; TV; pers --- Communication --- 372.82 Godsdienstonderwijs op school --- Godsdienstonderwijs op school --- Mass communication --- Media, Mass --- Media, The --- 371.694 Geprogrammeerde instructie. CAI. Leermachines. Computerbegeleid onderwijs. --- Geprogrammeerde instructie. CAI. Leermachines. Computerbegeleid onderwijs. --- Vormingsgebieden --- "(zie ook: wiskunde (didactiek; s.o.))" --- christendom en cultuur/maatschappij --- Geprogrammeerde instructie. CAI. Leermachines. Computerbegeleid onderwijs --- Religious aspects --- Geloofsopvoeding --- Website --- Afrika --- Compositie (muziek) --- Onderzoek --- Geweld
Choose an application
53 p.
Christian ethics. --- Faith. --- Secularism. --- Spiritual life --- Christianity. --- Christian fundamental theology --- Christian moral theology --- Christian spirituality --- Christian ethics --- Faith --- Secularism --- 230.3 --- christendom en maatschappij (ler) --- geloven --- religies --- Geloof --- God --- Academic collection --- #GBIB:IDGP --- #GBIB:SMM --- #GGSB: Dogmatiek --- #GGSB: Godsdiensten (dogmatiek) --- #GGSB: Natuurlijke theologie --- #GROL:SEMI-159.9:2 --- #gsdb3 --- #GSMM:inventaris dubbels --- 24 <08> --- Ethics --- Irreligion --- Utilitarianism --- Atheism --- Postsecularism --- Secularization (Theology) --- Religious belief --- Theological belief --- Belief and doubt --- Religion --- Salvation --- Theological virtues --- Trust in God --- Ethical theology --- Moral theology --- Theology, Ethical --- Theology, Moral --- Christian life --- Christian philosophy --- Religious ethics --- Christianity --- Praktische theologie--Verzamelwerken. Reeksen --- Godsdienst --- Geloofsleven --- Ethiek --- Christendom --- Kunst --- Symboliek --- Sport --- Duurzaamheid --- Filosofie --- Psychologie --- Sociologie --- Autisme --- Cultuur --- Kind --- Samenleving --- Technologie --- Wetenschap --- Historische kritiek --- Man --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Voeding --- Maatschappij --- Verpleegkunde --- Drank --- Gezondheid --- Volwassene --- Geschiedenis --- Voorlichting --- Dogmatiek --- Godsdiensten (dogmatiek) --- Natuurlijke theologie
Choose an application
Verschillende auteurs in dit boek stellen een brede interesse voor spirituele thema's en voor nieuwe vormen van religiositeit vast. In dit boek gaan theologen, psychologen en sociologen kritisch in op de vraag hoe deze nieuwe religieuze fenomenen kunnen geïnterpreteerd en geëvalueerd worden. Dit boek biedt heel wat achtergronden en inspiratie voor eenieder die in het fenomeen van religie in brede zin geïnteresseerd is. (Bron: covertekst)
Christian fundamental theology --- christendom --- Church and the world --- Spiritual life --- Christendom en maatschappij --- Godsdienst en maatschappij --- C1 --- Godsdienst --- Godsdienstsociologie --- Sekten --- godsdienst --- onderwijs --- theologie --- 071299.jpg --- 230.3 --- Onderwijs --- Pastoraal --- Theologie --- Academic collection --- #GGSB: Pastoraal --- #gsdb6 --- 230*7 --- 268.76 --- 268.76 Niet-christelijke godsdiensten en catechese --- Niet-christelijke godsdiensten en catechese --- 230*7 Recente, hedendaagse theologische discussies --- Recente, hedendaagse theologische discussies --- Life, Spiritual --- Religious life --- Spirituality --- Christianity and the world --- Church and society --- Society and the church --- World and the church --- Worldliness (Theology) --- Mission of the church --- Christianity and international relations --- Kerken en religie --- Christendom en cultuur & maatschappij --- Christendom --- Catechese --- Pastoraat --- Ethiek --- Kunst --- Symboliek --- Sport --- Duurzaamheid --- Filosofie --- Psychologie --- Sociologie --- Autisme --- Cultuur --- Kind --- Samenleving --- Technologie --- Wetenschap --- Historische kritiek --- Man --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Voeding --- Maatschappij --- Verpleegkunde --- Drank --- Gezondheid --- Volwassene --- Geschiedenis --- Voorlichting --- Da Vinci Code --- beleving van religie --- heidendom --- traditionele christendom --- nieuwe vormen van religiositeit --- buitenchristelijke vormen van spiritualiteit --- gender-problematiek
Choose an application
Elko WestervaarderReligies hebben verschillende regels over wat je mag eten en drinken. Beschreven wordt de relatie tussen voedsel en geloof, in het bijzonder op religieuze feestdagen, volgens de christelijke, joodse, islamitische, hindoeïstische, boeddhistische en sikhtraditie. Door de uitnodigende, stevige band, de overzichtelijke indeling in hoofdstukjes, het heldere taalgebruik, de vele prachtige en informatieve kleurenfoto's, aantrekkelijke lay-out, woordenlijst, register en verwijzing naar websites en andere titels uit de serie 'Ceremonies en feesten' is dit lees- en kijkboek zeer aan te bevelen voor gebruik op school en bibliotheek. Dit boek kwam tot stand in het kader van het leesbevorderingsproject 'De Leespiramide' voor de groepen 7 en 8 van de basisschool. Vanaf ca. 10 jaar.
Feesten --- Godsdienst --- Vasten --- 210 --- 213.4 --- 214.3 --- 214.4 --- 214.9 --- 230.3 --- 906.1 --- 906.9 --- Boeddhisme --- Ceremonies --- Christendom --- Geloof --- Hindoeïsme --- Islam --- Jodendom --- Rituelen --- Sikhisme --- Sikhs --- Vasten (Veertigdagentijd) --- 476.13 --- 210.3 --- wereldgodsdiensten: feesten en vasten --- Feesten : basisonderwijs --- Wereldgodsdiensten : feesten --- Wereldgodsdiensten : vasten --- Wereldgodsdiensten ; algemeen --- Joodse godsdienst ; feesten en gebruiken --- Overige Indische godsdiensten --- Christendom en cultuur & maatschappij --- Geboorte, huwelijk, dood --- Overige onderwerpen --- Comparative religion --- Ethnology. Cultural anthropology --- customs [social concepts] --- fasts [events] --- religious ceremonies --- parties [events] --- social anthropology --- Vasten (religie) --- Feest --- Ethiek --- Kunst --- Symboliek --- Sport --- Duurzaamheid --- Muziek --- Filosofie --- Psychologie --- Sociologie --- Maatschappij --- Politiek --- Seksualiteit --- Theater --- Wetenschap --- Architectuur --- Literatuur --- Autisme --- Cultuur --- Kind --- Samenleving --- Technologie --- Historische kritiek --- Man --- Noorwegen --- Film --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Voeding --- Media --- Kleuter --- Verpleegkunde --- Vlaanderen --- Vlaams --- Emigratie --- Drank --- Gezondheid --- Volwassene --- Vrouw --- Geschiedenis --- Voorlichting
Choose an application
26-191-3
Christian religion --- christendom --- Christian ethics --- Christianity and culture --- Resentment --- 261.6 --- C3 --- godsbeeld --- wereldbeschouwingen --- 230.3 --- christendom : toekomst (ler) --- 28 christendom --- 2 geloof --- 316.7 cultuur --- Christendom --- Christendom en modernisme --- God --- Academic collection --- #GBIB:CBMER --- #GGSB: Atheisme --- #GGSB: Filosofie (20e eeuw) --- #GGSB: Kerk & wereld --- #gsdbf --- 230.1*5 --- =393 --- =393 Nederlands --- Nederlands --- 230.1*5 Essentie van de christelijke levensvisie --- Essentie van de christelijke levensvisie --- Emotions --- Contextualization (Christian theology) --- Culture and Christianity --- Inculturation (Christian theology) --- Indigenization (Christian theology) --- Culture --- Ethical theology --- Moral theology --- Theology, Ethical --- Theology, Moral --- Christian life --- Christian philosophy --- Religious ethics --- Kunst en cultuur --- Nietzsche, Friedrich Wilhelm --- Nietzsche, Friedrich --- Nietzsche, Friederich --- Cultuur --- Maatschappij --- Ethiek --- Kunst --- Symboliek --- Toerisme --- Godsdienst --- Sport --- Duurzaamheid --- Filosofie --- Psychologie --- Sociologie --- Autisme --- Kind --- Samenleving --- Technologie --- Wetenschap --- Historische kritiek --- Man --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Voeding --- Verpleegkunde --- Drank --- Gezondheid --- Volwassene --- Geschiedenis --- Voorlichting --- Atheisme --- Filosofie (20e eeuw) --- Kerk & wereld
Choose an application
Idolatry. --- iconografie --- Christian moral theology --- Philosophy and psychology of culture --- Idolatry --- 308.19 --- 322 --- 323 --- familie --- Geweld --- geweld gezin --- Gezin (Ouders) --- Homoseksualiteit --- huiselijk geweld --- intrafamiliaal geweld --- kindermishandeling --- Kindermishandeling --- Onrecht --- oudermishandeling --- partnergeweld --- Relatie ouders-kinderen (Ouderschap, Ouder-kindrelatie, Ouderverenigingen) --- siblingrelatie --- time-out --- 308.2 --- bejaardenmishandeling --- gezinnen --- gezinssociologie --- mishandeling --- vrouwenmishandeling --- 316.356.2*5 --- 343.615-055.2 --- Idols and images --- 343.615-055.2 Vrouwenmishandeling --- Vrouwenmishandeling --- 316.356.2*5 Gezinsproblemen --- Gezinsproblemen --- Overige onderwerpen (sociologie der seksen) --- Sociale problemen van het gezin --- Sociale problemen van en zorg voor jeugdigen --- sociale groepen - gezin en familie --- Worship --- Ten commandments --- Bible. --- Commandments, Ten --- Decalogue --- Images. --- Other gods. --- Idolen --- C3 --- 230.3 --- afgoden --- beeldvorming (ler) --- godsdienst (ler) --- idolatrie --- idolen (ler) --- Afgoden --- Beelden --- Religie --- 909 --- beeldtaal --- cultuurfilosofie --- idolen --- madonna --- Academic collection --- #GBIB:CBMER --- #GGSB: Godsleer --- #GGSB: Mythologie --- #GGSB: Symbolen --- #gsdb3 --- #gsdb6 --- #SBIB:309H043 --- #SBIB:316.331H340 --- 291.218 --- 291.218 Goden: afbeeldingen van de godheden. Idolatrie --- Goden: afbeeldingen van de godheden. Idolatrie --- Kunst en cultuur --- volksleven --- Populaire cultuur en massacultuur en “performers” --- Godsdienst en cultuur: algemeen --- Iconography --- Gezinnen : geweld --- Gezinnen : mishandeling --- 322.9 --- Idool --- Afgod --- Godsleer --- Mythologie --- Symbolen --- cultuursociologie --- kunstbeschouwing
Choose an application
503-30-2
Christian art and symbolism. --- Jesus Christ --- christelijke iconografie --- Christus --- Christusfiguur --- Christology --- Christianity --- religions [belief systems, cultures] --- godsdienst --- religious art --- religieuze kunst --- photography [process] --- Iconography --- christendom --- painting [image-making] --- sculpting --- schilderkunst --- art history --- cultuurgeschiedenis --- Ohlson, Elisabeth --- Corot, Camille --- Doré, Gustave --- Corinth, Lovis --- Szemiradski, Henryk --- Saura, Antonio --- Griffith, David Wark --- Blake, William --- Burnand, Eugène --- Millais, John Everett --- Tanner, Henry Ossawa --- Rainer, Arnulf --- Gargallo, Pablo --- Rothko, Mark --- Ernst, Max --- Daumier, Honoré --- Beckmann, Max --- Delacroix, Eugène --- Duwe, Harald --- Bacon, Francis --- Pasolini, Pier Paolo --- de Jans, Eduard --- Gauguin, Paul --- Severen, van, Dan --- Riviere, Briton --- Dix, Otto --- Ensor, James --- Stella, Joseph --- Spencer, Stanley --- Overbeck, Friedrich --- Dalí, Salvador --- Sutherland, Graham --- Matisse, Henri --- Rouault, Georges --- Hunt, William Holman --- Manessier, Alfred --- Nikolajevitsj, Nikolaj --- Chagall, Marc --- Watts, George Frederick --- Orozco, José Clemente --- Tissot, James --- Christian art and symbolism --- C3 --- iconografie --- kunstboek --- middeleeuwen (x) --- naslagwerk --- nieuwe tijd (x) --- nieuwste tijd (x) --- 242.7 --- christus (ler) --- kunst en religie --- 230.3 --- #GGSB: Christologie --- #GGSB: Dogmatiek --- #GGSB: Religieuze kunst --- #gsdb3 --- 696 --- #KVHA:Cultuur --- #KVHA:Godsdienst --- #KVHA:Kunst --- 248.159.23 --- 75.046.3 --- 75.046.3 Religie in de schilderkunst. Heiligenbeelden --- Religie in de schilderkunst. Heiligenbeelden --- 248.159.23 Devotie tot het lijden van Jezus Christus. Kruisweg --- Devotie tot het lijden van Jezus Christus. Kruisweg --- Art, Christian --- Art, Ecclesiastical --- Arts in the church --- Christian symbolism --- Ecclesiastical art --- Symbolism and Christian art --- Religious art --- Symbolism --- Church decoration and ornament --- Kunst en cultuur --- Kunstgeschiedenis --- Christ --- Cristo --- Jezus Chrystus --- Jesus Cristo --- Jesus, --- Jezus --- Christ, Jesus --- Yeh-su --- Masīḥ --- Khristos --- Gesù --- Christo --- Yeshua --- Chrystus --- Gesú Cristo --- Ježíš --- Isa, --- Nabi Isa --- Isa Al-Masih --- Al-Masih, Isa --- Masih, Isa Al --- -Jesus, --- Jesucristo --- Yesu --- Yeh-su Chi-tu --- Iēsous --- Iēsous Christos --- Iēsous, --- Kʻristos --- Hisus Kʻristos --- Christos --- Jesuo --- Yeshuʻa ben Yosef --- Yeshua ben Yoseph --- Iisus --- Iisus Khristos --- Jeschua ben Joseph --- Ieso Kriʻste --- Yesus --- Kristus --- ישו --- ישו הנוצרי --- ישו הנצרי --- ישוע --- ישוע בן יוסף --- المسيح --- مسيح --- يسوع المسيح --- 耶稣 --- 耶稣基督 --- 예수그리스도 --- Jíizis --- Yéshoua --- Iėsu̇s --- Khrist Iėsu̇s --- عيسىٰ --- عيسىٰ --- Rivière, Briton --- Symbolism in art --- Religieuze kunst --- Kunsten --- S38/1350 --- Works not related to China and the Far East--Christianity: general --- Jezus Christus --- Kunst --- Christologie --- Dogmatiek --- Christus.
Choose an application
Een groot deel van de Belgische jeugd heeft schoolgelopen in het katholiek onderwijs. Hoe definieert men katholiek onderwijs? Wat is een ‘katholieke school’ precies? De definitie lijkt evident: een school opgericht op privé (vrij) initiatief en vanuit een katholieke levensbeschouwing. Maar zo eenvoudig is het niet. Het boek gaan in op de verschillende vormen die het katholiek onderwijs aannam. Sinds het begin van de 19de eeuw hebben religieuze congregaties, bisdommen en schoolbesturen dergelijke scholen opgericht. Natuurlijk is het katholiek onderwijs tijdens de voorbije eeuwen duidelijk geëvolueerd. De maatschappelijke en culturele context wijzigde bijvoorbeeld onder impuls van de democratisering, de opkomst van de positieve wetenschappen, de emancipatie van de vrouw, de toenemende secularisering … Het katholiek onderwijs speelde niet louter flexibel in op die tendensen, maar heeft ze ook vaak versterkt.Het is dus niet zo simpel om greep te krijgen op de veranderende historische identiteit(en) van het katholiek onderwijs in België. Katholiek Onderwijs Vlaanderen en SeGEC (Secrétariat général de l’enseignement catholique) vroegen een tweetalig team van 27 academici om ze in kaart te brengen. Katholiek Onderwijs in België. Identiteiten in evolutie, 19de-21ste eeuw, onder redactie van Jan De Maeyer en Paul Wynants, is het resultaat van dat collectief onderzoek. Het biedt een levendig panorama van praktijken en culturen binnen alle types katholiek onderwijs (buiten de universiteit): van kleuterschool tot hogeschool, van klassieke humaniora tot beroepsonderwijs, volwassenenonderwijs, van prestigieus internaat tot bescheiden dorpsschool.
History of education and educational sciences. --- anno 1800-1999. --- anno 2000-2009. --- anno 2010-2019. --- Belgium. --- History of education and educational sciences --- katholiek onderwijs --- anno 2000-2009 --- anno 1800-1999 --- anno 2010-2019 --- Belgium --- BPB9999 --- 37.017.93 --- C6 --- KADOC - Documentatie- en Onderzoekscentrum voor Religie, Cultuur en Samenleving (1977-) --- 230.3 --- geschiedenis --- onderwijs --- België --- 19e eeuw --- 20e eeuw --- 21e eeuw --- godsdienstonderwijs --- katholicisme --- godsdienst --- maatschappelijke context --- identiteit --- 37 <493> --- #gsdb8 --- #GGSB: Geschiedenis (Belgie) --- #GGSB: Onderwijs --- Geschiedenis --- Katholiek onderwijs --- Katholieke zuil --- onderwijs België (algemeen) --- 37.017.93 Godsdienstige opvoeding --- Godsdienstige opvoeding --- 37 <493> Opvoeding en onderwijs --(algemeen)--België --- Opvoeding en onderwijs --(algemeen)--België --- Opvoeding, onderwijs, wetenschap --- christendom en cultuur/maatschappij --- Enseignement --- Catholicisme --- Belgique --- Histoire contemporaine --- Religion --- BPB1903 --- Onderwijs --- Katholicisme --- Hedendaagse geschiedenis --- Godsdienst --- fe --- uskonto --- náboženstvo --- vallás --- religión --- religioon --- religie --- vjera --- religija --- religione --- reliģija --- religião --- náboženství --- religia --- религија --- reliġjon --- θρησκεία --- religion --- религия --- usutunnistus --- víra --- deismus --- светец --- теизам --- irreligiosità --- religiosità --- zbožnost --- věřící --- религиозност --- religiozita --- teismus --- деизам --- побожност --- světec --- kreacionismus --- panteismus --- Religionsgemeinschaft --- fideismus --- svatý --- vallási közösség --- Glaubensgemeinschaft --- pobožnost --- верници --- вера --- пантеизам --- contemporary history --- suvremena povijest --- historia contemporánea --- samtidshistoria --- sodobna zgodovina --- Geschichte der Gegenwart --- istorie contemporană --- storia contemporanea --- hedendaagse geschiedenis --- soudobá historie --- nykyhistoria --- súčasné dejiny --- lähiajalugu --- šiuolaikinė istorija --- História Contemporânea --- samtidshistorie --- legújabb kori történelem --- σύγχρονη ιστορία --- histori bashkëkohore --- storja kontemporanja --- съвременна история --- jauno laiku vēsture --- historia współczesna --- современа историја --- савремена историја --- tegenwoordige tijd --- età contemporanea --- gegenwärtige Epoche --- современа епоха --- историја на новата ера --- nutidshistoria --- historie současnosti --- nykyaika --- σύγχρονη εποχή --- nutidshistorie --- современа ера --- Gegenwartsgeschichte --- σύγχρονα χρόνια --- nutid --- nieuwste geschiedenis --- epoka bashkëkohore --- jelenkor --- Idade Contemporânea --- актуелна историја --- âge contemporain --- contemporary era --- suvremena era --- Edad Contemporánea --- nüüdisaeg --- současná historie --- samtid --- époque contemporaine --- šiuolaikinė era --- Bélgica --- Belgija --- Belgien --- Belgie --- Belgicko --- Beļģija --- Белгија --- Belgio --- Белгия --- Belgia --- il-Belġju --- An Bheilg --- Βέλγιο --- Belgjika --- Belgia Kuningriik --- Beļģijas Karaliste --- Royaume de Belgique --- Belgian kuningaskunta --- Belgické kráľovstvo --- Koninkrijk België --- Belgijos Karalystė --- das Königreich Belgien --- Βασίλειο του Βελγίου --- Kingdom of Belgium --- Кралство Белгија --- Краљевина Белгија --- Belgické království --- Reino de Bélgica --- ir-Renju tal-Belġju --- Regatul Belgiei --- Kongeriget Belgien --- Кралство Белгия --- Mbretëria e Belgjikës --- Belga Királyság --- Królestwo Belgii --- Konungariket Belgien --- Reino da Bélgica --- Kraljevina Belgija --- Regno del Belgio --- Katholizismus --- katolicizem --- katolicizmus --- katolicisms --- katolisuus --- katolicismus --- catolicism --- katalikybė --- katoliiklus --- katolicyzm --- katolicisme --- католицизам --- katolicizam --- καθολικισμός --- Catholicism --- katolicizëm --- cattolicesimo --- katolicism --- католицизъм --- catolicismo --- papežství --- katolická víra --- katholische Kirche --- katolické náboženství --- římskokatolická církev --- католичка црква --- katolická věrouka --- pausdom --- katolická církev --- katechismus --- papauté --- katolictví --- католичка вера --- papado --- církev římskokatolická --- католичка веронаука --- katolikus vallás --- римокатоличка црква --- påvedöme --- εκπαίδευση --- Unterrichtswesen --- teaching --- mokymas --- poučevanje --- pedagogie --- vyučovanie --- undervisning --- mācīšana --- ensino --- utbildningsväsen --- enseñanza --- tanítás --- настава --- õpetamine --- opetus --- преподаване --- tagħlim --- insegnamento --- mësimdhënie --- školství --- nastava --- szkolnictwo --- предавање --- обучување --- výučba --- výuka --- obuka --- predare --- skoleuddannelse --- pagesë shkollimi --- поучување --- часови --- vyučování --- schoolopleiding --- podučavanje --- подучување --- skolväsen --- διδασκαλία --- poučavanje --- tuition --- Schulwesen --- 451.1 --- Katholiek onderwijs--België--geschiedenis --- Geneeskunde --- Techniek (wetenschap) --- Atlas --- Museum --- reiligiún --- stair chomhaimseartha --- Caitliceachas --- teagasc --- Geschiedenis (Belgie) --- 903.9 --- algemene geschiedenis - overige onderwerpen --- Teaching --- History
Listing 1 - 9 of 9 |
Sort by
|